SPECYFIKACJA:
-
Waga 10,00 kg
-
Maks. zdolność wiercenia koronką wiertniczą z silnikiem Milwaukee 250 mm
-
Maks. skok z silnikiem Milwaukee 520 mm
-
Wysokość 834 mm
-
Wymiary podstawy 276 x 467 mm
-
Zintegrowana podstawa próżniowa (można stosować z wykorzystaniem i bez wykorzystania podciśnienia).
-
Pochylanie (0 – 45°).
-
Wyświetlacz kąta i głębokość i wiercenia.
-
Płyta do szybkiego podłączania silnika.
-
Jeden klucz do wszystkiego.
-
Dokładna regulacja prędkości posuwu.
-
Pionowa i pozioma poziomnica wodna.
-
Urządzenie centrujące wiercony otwór.
-
Śruby poziomujące.
-
Uchwyt posuwu z możliwością zamocowania po obu stronach stojaka wiertnicy.
-
Uchwyt transportowy.
-
Wyposażenie standardowe: Stojak do DCM 2-250 C, gumowa uszczelka próżniowa
Prowadzimy serwis naprawy elektronarzędzi, przeprowadzamy badania okresowe elektronarzędzi, a także przewijamy silniki.
Warto przeprowadzić badania okresowe elektronarzędzi nie tylko z uwagi na bezpieczeństwo ale także przewidujemy oraz naprawiamy rzeczy, które mogą być przyczyną złego stanu narzędzi. Docelowo rekomenduję się aby sprzęt podlegał banią okresowym co 3 bądź 6 miesięcy w zależności od producenta.
Badanie obejmuje:
•Oględziny sprzętu te wewnętrzne jak i zewnętrzne
•Test funkcjonalny, który obejmuje sprawdzenie biegu jałowego
•Pomiar rezystancji izolacji
•Pomiar obwodu ochronnego (PE)
•Badanie prądu upływu
Serwis obejmuje diagnostykę sprzętu, naprawę oraz świadczymy usługi przewijania silników. Nasi specjaliści od lat są gwarancją jakości pracy Państwa sprzetu.
1. Jakie są koszty wysyłki towarów?
Przesyłka priorytetowa pocztowa za dokonaną przedpłata: 12,00
Przesyłka Biznesowa Pocztex 48 za pobraniem 17,50
Przesyłka kurierska DPD przedpłata: 20,00
Przesyłka kurierska DPD za pobraniem 20,00
Przesyłka przez płatności:
(Najtańsza koszt dostawy wynosi 12,00 najdroższy 20,00)
2. Czy mogę złożyć zamówienie z dostawą po za granice Polski?
Można założyć zamówienie z dostawą za granice. Należy wybrać kraj docelowy wysyłki a następnie sposób płatności. Zamówienie można złożyć również na adres e-mail zostanie przygotowana faktura proforma do wpłaty za towar, towar zostanie wysyłany po odnotowaniu płatności na wskazanym koncie.
3. Czy mogę odebrać moje zamówienie w sklepie stacjonarnym?
Zamówienie można odebrać osobiście w sklepie stacjonarnym pod adresem: ul. Kępńska 17, 63-640 Bralin. W przypadku odbioru osobistego prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny bądź mailowy z działem handlowym.
1. Jak jest gwarancja na sprzęt?
Gwarancja na sprzęt jest zgodna z wytycznymi producenta. Istnieje możliwość, przedłużenia gwarancji bezpośrednio u producenta , bądź za naszym pośrednictwem
2. Czy cen podana na karcie produktu jest z ceną, która zawiera cenę przesyłki?
Cena która znajduję się na karcie produktu, jest ceną za sprzęt. Ceny wysyłki są podane w zakładce dostawa bądź po przejściu do koszyka zakupowego. Ceny dostawy są uwarunkowane typem dostawy, który jest do wyboru.
3. Jeśli chce zakupić większą ilość sprzętu?
W przypadku zakupów większej ilości sprzętu prosimy o kontakt pod numerami telefonu: Tel. 570 909 095 (Jakub); Tel. 608 745 107 (Łukasz).
4. Jak sprawdzić zastosowanie sprzętu?
Odpowiedzi na te pytanie znajdują się w zakładce SPECYFIKACJA oraz OPIS. Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji.
5. Narzędzia na dofinansowane dotacji.
Napisz do nas na biuro:
biuro@elektro-global.pl co potrzebujesz. Przygotujemy do Ciebie indywidualną ofertę dostosowana do Twoich potrzeb.