SPECYFIKACJA:
-
Typ akumulatora: Li-Ion
-
Napięcie akumulatora: 10,8 V
-
Czas pracy akumulatora: do 85 min
-
Czas ładowania akumulatora: 3,5 h
-
Regulacja wysokości: 80 – 115 cm
-
Szerokość ostrza: 10 cm
-
Waga: 1.500 g
-
Elastyczność: drążek teleskopowy z regulacją długości gwarantuje wygodną pozycję pracy podczas podcinania krawędzi w poziomie i pionie.
-
Długi czas pracy: wysokiej jakości akumulatory litowo-jonowe zapewniają dużą wydajność oraz długi czas pracy – do 85 minut.
-
Gotowość do pracy w każdej chwili: urządzenia z wysokiej jakości akumulatorami litowo-jonowymi, wbudowanym wskaźnikiem stanu ładowania oraz 3,5-godzinną ładowarką.
-
Niezwykle poręczna i komfortowa, miękka rękojeść Softgrip o wąskim obwodzie
-
Do 85 minut nieprzerwanej pracy dzięki akumulatorowi litowo-jonowemu 10,8 V
-
Wytrzymałe ostrze do trawy o szerokości 10 cm. Wydajne noże ze stali szwajcarskiej z precyzyjnym szlifem
-
Bosch SDS: łatwa, beznarzędziowa wymiana ostrzy
-
Wskaźnik poziomu naładowania: praktyczny, czterostopniowy wskaźnik diodowy pokazujący aktualny stan naładowania akumulatora
-
Drążek teleskopowy z regulacją długości w zakresie 80–115 cm
-
Standardowe wyposażenie: ostrze do trawy 10 cm (2 609 003 867), ładowarka, drążek teleskopowy (2 609 003 869)
Prowadzimy serwis naprawy elektronarzędzi, przeprowadzamy badania okresowe elektronarzędzi, a także przewijamy silniki.
Warto przeprowadzić badania okresowe elektronarzędzi nie tylko z uwagi na bezpieczeństwo ale także przewidujemy oraz naprawiamy rzeczy, które mogą być przyczyną złego stanu narzędzi. Docelowo rekomenduję się aby sprzęt podlegał banią okresowym co 3 bądź 6 miesięcy w zależności od producenta.
Badanie obejmuje:
•Oględziny sprzętu te wewnętrzne jak i zewnętrzne
•Test funkcjonalny, który obejmuje sprawdzenie biegu jałowego
•Pomiar rezystancji izolacji
•Pomiar obwodu ochronnego (PE)
•Badanie prądu upływu
Serwis obejmuje diagnostykę sprzętu, naprawę oraz świadczymy usługi przewijania silników. Nasi specjaliści od lat są gwarancją jakości pracy Państwa sprzetu.
1. Jakie są koszty wysyłki towarów?
Przesyłka priorytetowa pocztowa za dokonaną przedpłata: 12,00
Przesyłka Biznesowa Pocztex 48 za pobraniem 17,50
Przesyłka kurierska DPD przedpłata: 20,00
Przesyłka kurierska DPD za pobraniem 20,00
Przesyłka przez płatności:
(Najtańsza koszt dostawy wynosi 12,00 najdroższy 20,00)
2. Czy mogę złożyć zamówienie z dostawą po za granice Polski?
Można założyć zamówienie z dostawą za granice. Należy wybrać kraj docelowy wysyłki a następnie sposób płatności. Zamówienie można złożyć również na adres e-mail zostanie przygotowana faktura proforma do wpłaty za towar, towar zostanie wysyłany po odnotowaniu płatności na wskazanym koncie.
3. Czy mogę odebrać moje zamówienie w sklepie stacjonarnym?
Zamówienie można odebrać osobiście w sklepie stacjonarnym pod adresem: ul. Kępńska 17, 63-640 Bralin. W przypadku odbioru osobistego prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny bądź mailowy z działem handlowym.
1. Jak jest gwarancja na sprzęt?
Gwarancja na sprzęt jest zgodna z wytycznymi producenta. Istnieje możliwość, przedłużenia gwarancji bezpośrednio u producenta , bądź za naszym pośrednictwem
2. Czy cen podana na karcie produktu jest z ceną, która zawiera cenę przesyłki?
Cena która znajduję się na karcie produktu, jest ceną za sprzęt. Ceny wysyłki są podane w zakładce dostawa bądź po przejściu do koszyka zakupowego. Ceny dostawy są uwarunkowane typem dostawy, który jest do wyboru.
3. Jeśli chce zakupić większą ilość sprzętu?
W przypadku zakupów większej ilości sprzętu prosimy o kontakt pod numerami telefonu: Tel. 570 909 095 (Jakub); Tel. 608 745 107 (Łukasz).
4. Jak sprawdzić zastosowanie sprzętu?
Odpowiedzi na te pytanie znajdują się w zakładce SPECYFIKACJA oraz OPIS. Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji.
5. Narzędzia na dofinansowane dotacji.
Napisz do nas na biuro:
biuro@elektro-global.pl co potrzebujesz. Przygotujemy do Ciebie indywidualną ofertę dostosowana do Twoich potrzeb.