-
M8,
-
Przeznaczony do tłumienia wibracji w przypadku dłuższej pracy.
Pasuje do:
WSG 8-115 (WSG 8-115), WSG 8-125 (WSG 8-125), WPO 14-25 E (WPO 14-25
E), WSG 11-125 (WSG 11-125), WPO 14-25 E - Zestaw startowy do obróbki stali
szlachetnej (WPO 14-25 E), ROT 14-200 E (ROT 14-200 E), WSG 11-125 RT
(WSG 11-125 RT), WSG 12-125 P (WSG 12-125 P), WSG 12-125 PQ (WSG 12-
125 PQ), Zestaw KS 10-38 E (KS 10-38 E), WSG 15-125 PR (WSG 15-125
PR), WSG 15-125 PRT (WSG 15-125 PRT), WSG 15-125 P (WSG 15-125
P), WSG 15-125 PQ (WSG 15-125 PQ), WSG 17-125 P (WSG 17-125 P), WSG
17-125 PQ (WSG 17-125 PQ), WSG 17-125 PS (WSG 17-125 PS), WSG 17-125
PSQ (WSG 17-125 PSQ), WSG 17-150 P (WSG 17-150 P), WSG 17-150 PQ
(WSG 17-150 PQ), WSG 17-70 Inox (WSG 17-70 Inox), WSG 17-125 PR (WSG
17-125 PR), WSG 17-125 PRT (WSG 17-125 PRT), WSG 17-150 PR (WSG 17-
150 PR), WSG 17-150 PRT (WSG 17-150 PRT), WSG 17-70 Inox R (WSG 17-70
Inox R), WSG 17-70 Inox RT (WSG 17-70 Inox RT), Zestaw startowy WSG 17-70
Inox (WSG 17-70 Inox)
Uchwyt antywibracyjny M 8, tłumi wibracje, do tłumienia wibracji w przypadku
dłuższej pracy
Prowadzimy serwis naprawy elektronarzędzi, przeprowadzamy badania okresowe elektronarzędzi, a także przewijamy silniki.
Warto przeprowadzić badania okresowe elektronarzędzi nie tylko z uwagi na bezpieczeństwo ale także przewidujemy oraz naprawiamy rzeczy, które mogą być przyczyną złego stanu narzędzi. Docelowo rekomenduję się aby sprzęt podlegał banią okresowym co 3 bądź 6 miesięcy w zależności od producenta.
Badanie obejmuje:
•Oględziny sprzętu te wewnętrzne jak i zewnętrzne
•Test funkcjonalny, który obejmuje sprawdzenie biegu jałowego
•Pomiar rezystancji izolacji
•Pomiar obwodu ochronnego (PE)
•Badanie prądu upływu
Serwis obejmuje diagnostykę sprzętu, naprawę oraz świadczymy usługi przewijania silników. Nasi specjaliści od lat są gwarancją jakości pracy Państwa sprzetu.
1. Jakie są koszty wysyłki towarów?
Przesyłka priorytetowa pocztowa za dokonaną przedpłata: 12,00
Przesyłka Biznesowa Pocztex 48 za pobraniem 17,50
Przesyłka kurierska DPD przedpłata: 20,00
Przesyłka kurierska DPD za pobraniem 20,00
Przesyłka przez płatności:
(Najtańsza koszt dostawy wynosi 12,00 najdroższy 20,00)
2. Czy mogę złożyć zamówienie z dostawą po za granice Polski?
Można założyć zamówienie z dostawą za granice. Należy wybrać kraj docelowy wysyłki a następnie sposób płatności. Zamówienie można złożyć również na adres e-mail zostanie przygotowana faktura proforma do wpłaty za towar, towar zostanie wysyłany po odnotowaniu płatności na wskazanym koncie.
3. Czy mogę odebrać moje zamówienie w sklepie stacjonarnym?
Zamówienie można odebrać osobiście w sklepie stacjonarnym pod adresem: ul. Kępńska 17, 63-640 Bralin. W przypadku odbioru osobistego prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny bądź mailowy z działem handlowym.
1. Jak jest gwarancja na sprzęt?
Gwarancja na sprzęt jest zgodna z wytycznymi producenta. Istnieje możliwość, przedłużenia gwarancji bezpośrednio u producenta , bądź za naszym pośrednictwem
2. Czy cen podana na karcie produktu jest z ceną, która zawiera cenę przesyłki?
Cena która znajduję się na karcie produktu, jest ceną za sprzęt. Ceny wysyłki są podane w zakładce dostawa bądź po przejściu do koszyka zakupowego. Ceny dostawy są uwarunkowane typem dostawy, który jest do wyboru.
3. Jeśli chce zakupić większą ilość sprzętu?
W przypadku zakupów większej ilości sprzętu prosimy o kontakt pod numerami telefonu: Tel. 570 909 095 (Jakub); Tel. 608 745 107 (Łukasz).
4. Jak sprawdzić zastosowanie sprzętu?
Odpowiedzi na te pytanie znajdują się w zakładce SPECYFIKACJA oraz OPIS. Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji.
5. Narzędzia na dofinansowane dotacji.
Napisz do nas na biuro:
biuro@elektro-global.pl co potrzebujesz. Przygotujemy do Ciebie indywidualną ofertę dostosowana do Twoich potrzeb.