Zaawansowane technologicznie rozwiązanie do komfortowych pomiarów
-
Wysoka funkcjonalność dzięki czujnikowi nachylenia 360°
-
Precyzyjna i łatwa obsługa dzięki automatycznie obracającemu się i podświetlanemu wyświetlaczowi
-
Automatyczne zapisywanie ostatnich 20 wyników oraz stałej
Dane techniczne: GLM 80 Professional
Dioda lasera |
635 nm, < 1 mW |
Zasięg pomiarowy |
0,05 – 80 m |
Klasa lasera |
2 |
Dokładność pomiarowa, typ. |
± 1,5 mm |
Czas pomiaru, typ. |
< 0,5 s |
Czas pomiaru, maks. |
4 s |
Zasilanie |
1 akumulatorek Li-Ion 3,7 V (1250 mAh) |
Automatyczne wyłączanie przyrządu |
5 min. |
Ciężar, ok. |
0,14 kg |
Długość |
111 mm |
Szerokość |
51 mm |
Wysokość |
30 mm |
Jednostki pomiarowe |
m/cm/mm |
Liczba zapisanych wyników |
20 + 1 |
Funkcje
-
Zintegrowany pomiar nachylenia
Technologia litowo-jonowa
Brak efektu samorozładowania. Brak efektu pamięci.
W wyposażeniu standardowym: GLM 80 Professional
Nr katalogowy |
0 601 072 300 |
Certyfikat producenta |
|
Pokrowiec |
|
Ładowarka
2 609 120 420 |
|
Prowadzimy serwis naprawy elektronarzędzi, przeprowadzamy badania okresowe elektronarzędzi, a także przewijamy silniki.
Warto przeprowadzić badania okresowe elektronarzędzi nie tylko z uwagi na bezpieczeństwo ale także przewidujemy oraz naprawiamy rzeczy, które mogą być przyczyną złego stanu narzędzi. Docelowo rekomenduję się aby sprzęt podlegał banią okresowym co 3 bądź 6 miesięcy w zależności od producenta.
Badanie obejmuje:
•Oględziny sprzętu te wewnętrzne jak i zewnętrzne
•Test funkcjonalny, który obejmuje sprawdzenie biegu jałowego
•Pomiar rezystancji izolacji
•Pomiar obwodu ochronnego (PE)
•Badanie prądu upływu
Serwis obejmuje diagnostykę sprzętu, naprawę oraz świadczymy usługi przewijania silników. Nasi specjaliści od lat są gwarancją jakości pracy Państwa sprzetu.
1. Jakie są koszty wysyłki towarów?
Przesyłka priorytetowa pocztowa za dokonaną przedpłata: 12,00
Przesyłka Biznesowa Pocztex 48 za pobraniem 17,50
Przesyłka kurierska DPD przedpłata: 20,00
Przesyłka kurierska DPD za pobraniem 20,00
Przesyłka przez płatności:
(Najtańsza koszt dostawy wynosi 12,00 najdroższy 20,00)
2. Czy mogę złożyć zamówienie z dostawą po za granice Polski?
Można założyć zamówienie z dostawą za granice. Należy wybrać kraj docelowy wysyłki a następnie sposób płatności. Zamówienie można złożyć również na adres e-mail zostanie przygotowana faktura proforma do wpłaty za towar, towar zostanie wysyłany po odnotowaniu płatności na wskazanym koncie.
3. Czy mogę odebrać moje zamówienie w sklepie stacjonarnym?
Zamówienie można odebrać osobiście w sklepie stacjonarnym pod adresem: ul. Kępńska 17, 63-640 Bralin. W przypadku odbioru osobistego prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny bądź mailowy z działem handlowym.
1. Jak jest gwarancja na sprzęt?
Gwarancja na sprzęt jest zgodna z wytycznymi producenta. Istnieje możliwość, przedłużenia gwarancji bezpośrednio u producenta , bądź za naszym pośrednictwem
2. Czy cen podana na karcie produktu jest z ceną, która zawiera cenę przesyłki?
Cena która znajduję się na karcie produktu, jest ceną za sprzęt. Ceny wysyłki są podane w zakładce dostawa bądź po przejściu do koszyka zakupowego. Ceny dostawy są uwarunkowane typem dostawy, który jest do wyboru.
3. Jeśli chce zakupić większą ilość sprzętu?
W przypadku zakupów większej ilości sprzętu prosimy o kontakt pod numerami telefonu: Tel. 570 909 095 (Jakub); Tel. 608 745 107 (Łukasz).
4. Jak sprawdzić zastosowanie sprzętu?
Odpowiedzi na te pytanie znajdują się w zakładce SPECYFIKACJA oraz OPIS. Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji.
5. Narzędzia na dofinansowane dotacji.
Napisz do nas na biuro:
biuro@elektro-global.pl co potrzebujesz. Przygotujemy do Ciebie indywidualną ofertę dostosowana do Twoich potrzeb.