Zamówienia
1. Jak mogę złożyć zamówienie?
Istnieją trzy sposoby składnia zamówień:
poprzez stronę internetową klikając do koszyka,
telefonicznie pod numerem telefonu: + 48 608 745 107 / 570 909 095
mailowo pod adresem: biuro@elektro-global.pl.
2. Jakie są sposoby płatności?
Składając zamówienie można wybrać płatność przelewem (przedpłata) lub płatność przy odbiorze ( za pobraniem). Numery konta podany w regulaminie sklepu oraz przy dokonywaniu zakupu.
3. Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Terminy zamówienia różnią się od siebie w zależności, co jest przedmiotem zamówienia:
części z Bosch 1-2 dni robocze,
części z Makity, Hitachi, Dewalt, Metabo, Skil 2-3 dni robocze,
części z AEG/Milwaukee, Flex, Festool, Protool, Sparky od 2-7 dni roboczych,
części Fein od 2-10 dni roboczych.
Terminy są podane w kartach produktów.
4. Jakie są koszty wysyłki towarów?
Przesyłka priorytetowa pocztowa za dokonaną przedpłata: 12,00
Przesyłka Biznesowa Pocztex 48 za pobraniem 17,50
Przesyłka kurierska DPD przedpłata: 20,00
Przesyłka kurierska DPD za pobraniem 20,00
Przesyłka przez płatności:
(Najtańsza koszt dostawy wynosi 12,00 najdroższy 20,00)
5. Czy mogę złożyć zamówienie z dostawą po za granice Polski?
Można założyć zamówienie z dostawą za granice. Należy wybrać kraj docelowy wysyłki a następnie sposób płatności. Zamówienie można złożyć również na adres e-mail zostanie przygotowana faktura proforma do wpłaty za towar, towar zostanie wysyłany po odnotowaniu płatności na wskazanym koncie.
6. Jak mogę złożyć reklamację?
Reklamację można złożyć drogą mailową pod adresem: biuro@elektro-global.pl lub telefonicznie pod numerem +48 608 745 107 / 570 909 095. Formularz reklamacji jest dostępny na stronie internetowej.
7. Czy mogę odebrać moje zamówienie w sklepie stacjonarnym?
Zamówienie można odebrać osobiście w sklepie stacjonarnym pod adresem: ul. Kępńska 17, 63-640 Bralin. W przypadku odbioru osobistego prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny bądź mailowy z działem handlowym.
8. Jak mogę skontaktować się ze sklepem internetowym?
Kontakt z sklepem internetowym poprzez adres mailowy: biuro@elektro-global.pl lub telefonicznie pod numerem + 48 608 745 107 / 570 909 095
9. Czy muszę założyć konto w sklepie internetowym aby złożyć zamówienie?
Nie trzeba zakładać konta aby móc złożyć zamówienie w sklepie internetowym, wystarczy wpisać dane do wysyłki towaru i wybrać opcję płatności i dostawy.
10. Mam problem z logowaniem do konta, co mam zrobić?
Jeśli masz problem z logowaniem do konta, wyślij wiadomość emaliową na adres:biuro@elektro-global.pl, lub zadzwoń do nas + 48 608 745 107 / 570 909 095
11. Jak mogę anulować bądź zmienić zamówienie po dokonaniu płatności ?
Zmian w zamówieniu można dokonać wysyłając emaila z informacją co ma zostać zmienione w złożonym zamówieniu lub z prośbą o anulowanie zamówienia na adres: biuro@elektro-global.pl lub pod numerem telefonu: + 48 570 909 095
Prosimy pamiętać, że zmian z zamówieniu można dokonywać do momentu wysyłki towaru, w innym przypadku wszelkie zmiany w zamówieniu będą realizowane na zasadach zwrotu towaru.
12. Czy ceny w sklepie internetowym są cenami netto czy brutto?
Ceny podane w sklepie internetowym są cenami brutto.
13. czy na części zamienne w sklepie objęta jest gwarancja?
Produkty, które sprzedajemy są objęte gwarancją producenta. Mamy nadzieję, że nie chcesz jej już zepsuć :)
14. Czy części sprzedawana na stronie to oryginalne części?
Tak. Wszystkie produkty, które mamy są od objęte gwarancją producenta.
15. Złożyłem niechcący dwa razy to samo zamówienie co zrobić?
Najlepiej zapłać za oba zamówienia staniesz się posiadaczem jednej dodatkowej zbędnej części którą będziesz mógł sobie wykorzystać w przyszłości a do tego czasu schowasz głęboko w szafie. A tak naprawdę wystarczy że do nas zadzwonisz, bądź napiszesz maila w tej sprawie. : + 48 570 909 095, biuro@elektro-global.pl,
Towary i Usługi
1. Czy jest możliwość zamówienia towarów niedostępnych?
Towar niedostępny jest towarem nie osiągalnym. Taki towar jest niedostępny w magazynach centralnych w Polsce i zagranicą – nie można go kupić
2. Jak mogę porównać produkty?
Nie ma takiej możliwości na stronie www, ale jest możliwość osobiście w sklepie stacjonarnym. Jeśli masz jakieś pytania odnośnie towarów prosimy o wysłanie zapytania do działu handlowego na adres: biuro@elektro-global.pl
3. Czy jest możliwość wymiany towarów?
Tak, towar odsyłamy do siedziby firmy wraz z dowodem zakupu w oryginalnym opakowaniu oraz nr konta bankowego w celu zwrotu płatności za zakupiony towar.
4. Nie otrzymałem dowodu zakupu wraz z przesyłką co teraz?
Prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu + 48 570 909 095
5. Mam paragon a nie otrzymałem faktury co zrobić?
Prosimy odesłać paragon z danymi do faktury na adres siedziby firmy lub zadzwonić pod numer + 48 570 909 095. Prosimy pamiętać iż faktury na podstawie paragonu wystawiamy do 14 dni, od dnia zakupu towaru.
6. W jakim czasie mogę oddać moje zamówienie?
Towar można odesłać do 14 dni od jego otrzymania.
7. W jakich godzinach jest czynny sklep stacjonarny?
Sklep stacjonarny czynny jest od 8:30 – 17:00 Pn-Pt.
8. Czy jest możliwa diagnostyka zepsutych narzędzi?
Tak, w siedzibie naszej Firmy ul. Kępińska 17, 63-640 Bralin.
INNE PYTANIA.
Jeśli masz inne pytanie bądź potrzebujesz więcej informacji prosimy skontaktuj się z nami poprzez adres mailowy: biuro@elektro-global.pl. Dziękujemy.